Rekrutacja jest otwarta
-każdy rekrut jest zobowiązany przestrzebać zasady panujące w NNF
-posidać replike i okulary
-w czasie 1 miesiąca (od przyjęciado ekipy) zakupić mundur (w DPMie)
-być maniakiem (w prawdziwym tego słowa znaczeniu) ASG
Zasady NNF
Zasady ogólne
-respektowanie prawa ASG umieszczonego na wmasg.pl
-bycie aktywnym „airsotowcem”.
-godnie reprezentować imię ekipy.
Zasady panujące na strzelankach/treningach
-noszenie okularów jest obowiązkowe (nawet w respie).
-nie strzela się w respie.
-nie celuje się w ludzi na respie.
-nie trzyma się palca na spuście w respie.
-obowiązkowe jest posiadanie czerwonej chusty i wyciągnięcie jej po „oberwaniu”.
-każde przewinienie będzie karane pompkami.
-w momencie dostania dana osoba zostaje na miejscu (w taki sposób żeby było oczywiste że dostał) i woła „medyk” (max 5 min) albo że w danym scenariuszu będzie ustalone inaczej.
Obecności
-wymagane co najmniej 3 obecności na miesiąc (zakładając że są 4 treningi/strzelanki).
-możliwość nie przyjścia na 8 treningów/strzelanek na 1 rok gdzie maksymalnie 1 w miesiącu.
-po przekroczeniu limitu nieobecności wymagane jest ponowne przejście rekrutacji (maksymalnie 2 razy).
-usprawiedliwienia są tylko i wyłącznie uznawane jeśli dana osoba jest chora lub wyjechała (wyjazd dłuższy niż 3 dni) lub ma problemy odzinne typu śmierć, wypadek lub coś w tym stylu i poinformuje o tym, że go nie będzie najpóźniej dzień przed treningiem/strzelanką.
Rekruta
-wymagane są skończone 16 lat (to nie jest żaden kaprys tylko na strzelankach „ogólnych” są wymagane skończone 16 lat).
-okres rekrutacyjny trwa min. 1 miesiąc do czasu kiedy zostanie lub nie zostanie zaakceptowany przez większość ekipy.
-rekrut MUSI przyjść na wszystkie treningi/strzelanki podczas okresu rekrutacyjnego inaczej zostanie od razu wydalony.
Sprzęt
-Każdy członek ekipy musi posiadać replikę automatyczną broni długiej (mp5, m4, g36, g3, steyr i inne)
-Może też posiadać pistolet (broń boczna) nie przekraczającej 330 fps
-Strzelec wyborowy musi posiadać replikę karabinu wyborowego (lufa min 500 mm) i mieć min 450fps.
-Szturm nie może posiadać broni przekraczającej 400 fps i preferowane mid i low -capy
-Machingun musi posiadać replikę karabinu maszynowego (mag min 2000 kulek)
-Każdy musi posiadać mundur (spodnie i bluza) w maskowaniu dpm i odpowiednie obuwie.